Często zadawane pytania

Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?
Aby utrzymać nasze ceny na jak najniższym poziomie, Furivica dostarcza produkty bezpośrednio od producenta lub dostawcy. Pomyślne przetworzenie zamówienia zajmuje zwykle 1-2 dni robocze (poniedziałek - sobota). Średni czas dostawy w Polsce wynosi około 7-8 dni robocze (poniedziałek - sobota).

Jakie są koszty wysyłki?
W Furivica zawsze możesz skorzystać z darmowej wysyłki.

Jakie metody płatności akceptujemy?

Oferujemy następujące opcje płatności:

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Shop Pay
  • UnionPay
  • Przelewy24
  • BLIK

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
Niestety może się zdarzyć, że zamówienie zostanie uszkodzone w momencie dostawy. Jako klient nie możesz oczywiście nic na to poradzić. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@furivica.pl Konieczne jest zrobienie zdjęć reklamacji i dołączenie ich do wiadomości e-mail. Następnie wymienimy przedmiot

Prosimy o niezwracanie produktu bez udostępnienia nam zdjęć. W przeciwnym razie niestety nie będziemy w stanie znaleźć odpowiedniego rozwiązania. Nasz zespół obsługi klienta zajmie się Twoją wiadomością tak szybko, jak to możliwe i będzie współpracować z Tobą w celu znalezienia najlepszego rozwiązania.

Co się stanie, jeśli kupiłeś niewłaściwy produkt, nie pasuje on lub nie chcesz już tego produktu?
Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta info@furivica.pl. Zobaczymy, jakie jest najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. Jeśli nam się nie powiedzie, zapłacisz tylko koszty wysyłki za zwrot produktu do nas.

Jaki jest koszt zwrotu?
Jesteśmy odpowiedzialni za koszty zwrotu, jeśli otrzymane produkty są uszkodzone lub wadliwe. Jeśli jednak kupiłeś niewłaściwy produkt, nie pasuje on lub nie chcesz już produktu, koszt zwrotu ponosi klient.

Czy akceptujemy wymiany?

Nie akceptujemy wymian. Upewnij się, że Twoje zamówienie jest poprawne przed dokonaniem zakupu. Aby wymienić przedmiot, zwróć produkt w oryginalnym stanie, a następnie złóż nowe zamówienie. Zwroty pieniędzy za zwroty zostaną przetworzone po sprawdzeniu przedmiotu. 

Czy możemy anulować zamówienie?

Nie możemy anulować zamówień po ich złożeniu. Przed dokonaniem zakupu sprawdź dokładnie swój wybór produktów. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.

Czy masz jeszcze jakieś pytania?
 

Skontaktuj się z nami: 

Nazwa sklepu: Furivica
Adres: Utrechtseweg 341, Amersfoort, Utrecht, 3818 EL, Holandia

Adres e-mail: info@furivica.pl
Telefonicznie: +31616526591

Godziny otwarcia:
Poniedziałek do piątek: 08:00 do 17:00

(GMT+01:00) czasu środkowoeuropejskiego (Warszawa)