Zasady zwrotu i refundacji
Polityka zwrotów
- Masz 30 dni na dokonanie zwrotu.
- Zwroty będą przetwarzane w ciągu 7 dni.
- Aby uzyskać adres do zwrotu, skontaktuj się z obsługą klienta.
Termin na zwrot
30 dni od daty dostawy. Masz prawo zwrócić towary w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.
Aby móc dokonać zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Zwrot pieniędzy
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz automatycznie pełny zwrot pieniędzy na tę samą metodę płatności, którą użyłeś do złożenia zamówienia, w ciągu 7 dni.
Nie pobieramy opłat za ponowne składowanie zwracanych przedmiotów.
Zwroty opóźnione lub brakujące
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z twoją kartą kredytową lub bankiem, ponieważ czasami może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie opublikowany.
Jeśli mimo wykonania tych kroków nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem info@furivica.pl.
Zmiana decyzji przez klienta:
Jeśli zmienisz zdanie co do zakupu, akceptujemy zwroty w ciągu 30 od daty dostawy, pod warunkiem że produkt jest nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. Prosimy pamiętać, że klient ponosi koszty wysyłki zwrotnej. Naszym celem jest zapewnienie prostego procesu, który gwarantuje zadowolenie klienta przy jednoczesnym zachowaniu jakości naszych produktów.
Wymiana
Nie akceptujemy wymian.
Najszybszym sposobem na uzyskanie tego, czego chcesz, jest odesłanie otrzymanego przedmiotu i złożenie nowego zamówienia na pożądany przedmiot.
Rozpoczęcie zwrotu:
Aby zainicjować zwrot, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Skontaktuj się z nami: Wyślij e-mail na adres info@furivica.pl z numerem zamówienia oraz powodem zwrotu. Jeśli to możliwe, dołącz wyraźne zdjęcia uszkodzeń lub problemów.
- Zatwierdzenie zwrotu: Nasz dział obsługi klienta odpowie i poinformuje Cię, jak możesz odesłać produkt. W zależności od powodu zwrotu może być konieczne dostarczenie dodatkowych informacji lub dokumentów.
- Zwrot z opłatą pocztową: Zwróć produkt na własny koszt na podany adres. Klient jest odpowiedzialny za etykietę zwrotną. Upewnij się, że produkt jest starannie zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Koszt zwrotu uszkodzonego lub wadliwego produktu ponosi Furivica.
- Inspekcja i przetwarzanie: Po otrzymaniu zwróconego produktu sprawdzimy jego stan i przyczynę zwrotu. Przeprowadzimy odpowiednią procedurę zwrotu pieniędzy. Jeśli zniszczyłeś przedmiot z własnej winy, nie możemy dokonać zwrotu. Podobnie nie możemy dokonać zwrotu, jeśli odesłałeś nam nieprawidłowy przedmiot.
Koszt zwrotu:
Jesteśmy odpowiedzialni za koszty zwrotu, jeśli otrzymane produkty są uszkodzone lub wadliwe. Jeśli jednak kupiłeś niewłaściwy produkt, nie pasuje on lub nie chcesz już produktu, koszt zwrotu ponosi klient.
Uwaga: Wszystkie zwroty są wysyłane na koszt klienta do naszego centralnego magazynu w Azji. Średni koszt wysyłki wynosi około 80 PLN.
Kontakt
Nazwa sklepu: Furivica
Adres: Utrechtseweg 341, Amersfoort, Utrecht, 3818 EL, Holandia
Adres e-mail: info@furivica.pl
Telefonicznie: +31616526591
Godziny otwarcia:
od poniedziałku do soboty: 08:00 do 17:00
(GMT+01:00) czasu środkowoeuropejskiego (Warszawa)